Xbox One S Review: 4K سرگرمی مقرون به صرفه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 979
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

گیمرها به Xbox One S جدید مایکروسافت احتیاج ندارند ، اما فیلم های ویدئویی آن را دوست دارند

 
بهترین بررسی ارزان ایکس باکس وان 2017 بازی 9

Microsoft Xbox One S

 
جزئیات امتیاز
"Xbox One S بیشتر از یک کنسول است - این یک پخش کننده عالی Ultra HD Blu-Ray است."
  • ظاهر نرم و صاف
  • انتخاب ورودی / خروجی شدید
  • پشتیبانی از Blu-ray فوق العاده HD
  • سازگاری پیشرفته با ویندوز 10
  • قیمت گذاری جذاب
  • آنقدر کوچک که انتظار می رود نیست
  • سخت افزار هنوز کندتر از PlayStation 4 است
  • کورتانا ناامید کننده است
MSRP 399.99 دلار

Xbox One S ارزان تر چرخه میانی مایکروسافت از Xbox One است که هم پشتیبانی رسانه ای 4K را نشان می دهد و هم اسم بهتری برای Xbox دارد. از طرف سخت افزار ، کوچک سازی آن به معنای جهش پلی استیشن 4 است که هنوز هم کوچکتر و نرم تر از Xbox One اصلی است . از طرف نرم افزار ، Xbox One S حامل استاندارد مایکروسافت برای ویندوز 10 است. در حالی که کنسول های قدیمی Xbox One می توانند به همان نرم افزار آپدیت شوند ، هنوز هم سردرگمی زیادی در مورد نحوه کار ویندوز 10 و Xbox وجود دارد. کنسول به روز شده برای ارائه وضوح قرار دارد.

یک بار سنگین بر روی شانه های این کنسول است ، یکی بیش از حد سنگین برای ارتقاء افزایشی. سونی نه تنها پلی استیشن 4 "باریک" را راه اندازی کرده است ، بلکه نسخه قابل ملاحظه ای از کنسول خود ، یعنی PlayStation 4 Pro را . مایکروسافت همچنین دارای Xbox One X با قدرت بالا است که اتفاقاً در حال حاضر قدرتمندترین کنسول است ، اما Xbox One S جایگزین بسیار ارزان قیمت است.

با وجود قیمت پایین آن ، با ویژگی های جدید هیجان انگیز مانند Game Pass که مکمل دید مایکروسافت برای Xbox One است ، One S هیچ پیشرفتی را که انتظار می رود از یک کنسول انتظار داشته باشد نیست ، و نه آغاز نسل جدیدی است.

کوچکتر اما کوچک نیست

ما ظاهر Xbox One اصلی را دوست داشتیم و فکر می کردیم از لحاظ بصری بهتر از پلی استیشن 4 نگه داشته می شود ، که با زاویه های ناخوشایند خود ، هرگز به نظر درست نمی رسد. اما از نظر عملی ، Xbox One یک مشکل بزرگ داشت. این بزرگ بود - بزرگترین چیزی که اکثر افراد در کنار یک گیرنده A / V در یک کابینت سرگرمی خانگی قرار می دهند.

مایکروسافت با کاهش 40 درصدی Xbox One S این مسئله را برطرف کرد. عالی به نظر می رسد ، درست است؟ با این حال ، این تعداد فریب دهنده است. جعبه فقط چند اینچ باریک تر و تقریباً یک اینچ کوتاه تر از اصل است. منبع تغذیه اکنون داخلی، و همچنین است.

کوچک سازی کمتر از حد انتظار ، به این معنی است که Xbox جدید فقط با PlayStation 4 svelte روبرو می شود. Xbox One S وسیع تر و موهای بلند تری دارند اما به همان اندازه عمیق نیستند.

در حالی که Xbox جدید به اندازه اعداد کوچک نیست ، اما مسلماً جذاب است. این مینیمالیستی ، یکنواخت و ساده است و دارای خطوط تمیز و تیز است. طراحی دو چهره اصلی باعث بازگشت در اینجا می شود - نیمی از Xbox One S مسطح است ، در حالی که نیمی دیگر با دریچه های اگزوز متمرکز شده است.

بر خلاف اصل ، نیمه تهویه از شبکه ای از نورها به جای برش های مورب استفاده می کند. این یادآور پیکسل است و درست در خانه روی یک کنسول بازی احساس می کند. یک برش بزرگ برای طرفدار بالای آن ، هنگام مشاهده از بالا ، ظاهر را خراب می کند ، اما به دلیل موقعیت آن ، هنگام قرار گرفتن در کابینت A / V سخت است که توجه کنید. اکثر افراد فقط Xbox One S را از جلو در نظر می گیرند و از این زاویه به راحتی کنسول با ظاهری عالی هستند که این نسل از آن منتشر شده است.

سرگرم کننده و کاربردی است

Xbox One اصلی به دلیل دکمه قدرت لمسی که دارد ، می تواند در تعامل باشد. دکمه های دیگر ، مانند دکمه همگام سازی کنترلر ، از لحاظ جسمی اما ناخوشایند در آن قرار داشتند.

در حالی که Xbox جدید به اندازه اعداد کوچک نیست ، اما مسلماً جذاب است.

خوشبختانه ، Xbox One S این مشکلات را برطرف می کند. قسمت جلویی شامل یک دکمه قدرت بدنی ، دکمه همگام سازی کنترلر و دکمه بیرون کشیدن دیسک است. حتی در اتاق رسانه ای کم نور ، پیدا کردن و استفاده از آنها آسان است. همچنین یک درگاه USB 3.0 در جلو - کمی ناامید کننده است. با این حال ، پلی استیشن 4 دو مورد دارد. سرانجام ، گوشه پایین سمت راست بلستر IR را پنهان می کند ، که با تکرار سیگنال IR می تواند دستگاه های IR را از طریق Xbox One S کنترل کند.

در پشت ، Xbox One S شامل دو درگاه HDMI (یکی در ، یکی از آن) ، دو پورت USB 3.0 دیگر (یکی برای Kinect) ، S / PDIF و اترنت است.

به طور کلی ، اتصال تقریباً با اصل یکسان است ، با یک استثناء قابل توجه. Xbox One S پورت اختصاصی Kinect را رها می کند. برای وصل کردن Kinect قبلی به کنسول جدید ، به آداپتور USB نیاز دارید. گذشته از ناراحتی از به دست آوردن آداپتور (حداقل اگر با پشتیبانی Xbox تماس بگیرید) مایکروسافت آنها را به صورت رایگان تحویل می دهد) ، این تغییر بدان معنی است که کاربران Kinect به طور موثری یک درگاه USB کمتری نسبت به گذشته دارند.

Xbox One Sبیل رابرسون / روندهای دیجیتال
بیل رابرسون / روندهای دیجیتال

با این وجود ، Xbox One قابلیت اتصال بیشتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد. مایکروسافت Xbox One را به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای همه چیز از بازی تا تلویزیون معرفی کرده است. اگرچه قابل بحث است که آیا ویژگی های آن با جریان اصلی جنجالی برداشته شده است ، اما همچنان چیزی است که PlayStation 4 حتی سعی در تقلید آن ندارد.

یک بار دیگر ، یک کنسول کمتر از پخش کننده های Blu-ray استفاده می کند

در حالی که کنسول های قبلی Xbox One به پخش ویدیوی 1080p در هر دو بازی و ویدیو محدود بود ، Xbox One S پشتیبانی از فیلم 4K و همچنین یک پخش کننده Blu-ray 4K را که در پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 4 یافت نمی شود ، اضافه می کند. حرفه ای.

برای روشن، پشتیبانی از رزولوشن 4K کند نه بر بازی داشته باشد. آنها با همان بافر قاب مانند گذشته رندر خواهند شد. اما برخلاف سیستم اصلی ، Xbox One S قادر به خروجی بومی 4K برای رابط و همچنین رسانه است. می توانید Blu-ray های Blu 4K ، HDR را در آن تلویزیون جدید UltraHD که خریداری کرده اید ، پخش کنید ، یا می توانید Netflix را برای پخش 4K بارگیری کنید.

از طرف دیگر ، HDR ، کوتاه "پویای بالا" ، کار می کند و اگر تلویزیون شما از HDR پشتیبانی می کند ، کیفیت تصویر را افزایش می دهد. گفته می شود ، HDR با هدف 1080p این کنسول به طرز عجیبی آمیخته می شود زیرا TVS با HDR نیز معمولاً دارای رزولوشن 4K است. در این حالت ، Xbox One X معنای بیشتری پیدا می کرد.

هنگامی که آن را روشن کردید ، پشتیبانی از 4K تا حد زیادی غافل می شود - و این یک چیز خوب است. می توانید خروجی Xbox One S را روی 4K تنظیم کرده و بدون نگرانی از منبع منبع خود ، آن را در آنجا بگذارید. فیلم های 4K دقیقاً همانطور که انتظار دارید ، دقیق تر به نظر می رسند ، اما بازی ها - که باز هم ، با هر وضوح تصویری که در ابتدا برای آنها طراحی شده بود - ارائه می شوند به همان اندازه که از صفحه نمایش 1080p استفاده می کنند. حتی سبک پیکسل Hyper Light Drifter حتی تیز و تیز به نظر می رسید.

Xbox One Sبیل رابرسون / روندهای دیجیتال
بیل رابرسون / روندهای دیجیتال

این باعث می شود Xbox One برای هر کسی که دارای صفحه نمایش 4K است ، بسیار جذاب باشد. دستگاه پخش کننده های Blu-ray Ultra HD مستقل تعداد اندکی باقی مانده اند و قیمت موجود است. پخش کننده های Blu-ray فوق العاده 4K می توانند با قیمت 200 تا 249 دلار برای قیمت مناسب ترین مدل ها فروش کنند. این به طور ناگهانی Xbox One S ، که به طور مرتب با 200 دلار می شود ، خرید اقتصادی است.

به طرز عجیبی ، یک کنسول تمام عیار توانسته است از پخش کننده های اختصاصی رسانه خانگی کم بکاهد ، اما این اتفاق قبلاً نیز افتاده است. برخی از گیمرها ممکن است به یاد داشته باشند که پلی استیشن 3 ، اولین کنسول که شامل یک پخش کننده Blu-ray است ، اختصاصی ترین بازیکنان را در زمان عرضه ، کم می کند. Xbox One S همین ترفند را به خود جلب می کند و به همین دلیل تنها باید توجه هر علاقه مندان به سینمای خانگی را جلب کند.

این هنوز Xbox One است

Xbox One S یک طراحی جدید است اما یک کنسول کاملاً جدید نیست. گذشته از آنچه در بالا وجود دارد ، همه چیز درباره آن یکسان است.

این یک مشکل است. ایکس باکس وان به دلایلی ساده نسبت به پلی استیشن 4 فروخته شده است. بیشتر بازی ها در هر دو کنسول بازی خواهند شد ، اما سونی قدرتمندتر است و بازی ها کمی بهتر از آن به نظر می رسند. سونی همچنین دارای برخی موارد منحصر به فرد است که Xbox هرگز آن را نمی بیند.

Xbox One S هیچ کاری برای حل آن انجام نمی دهد. به دلیل سرعت بیشتر ساعت در GPU و ESRAM همراه ، کمی سریعتر است. همین کافی است که چند عنصر فریم را در عناوینی که با فریم ورک قفل شده اجرا می شوند ، خالص کنید و می تواند در بعضی از بازی ها اشک ریختن را برطرف کند ، اما این تفاوت معمولاً در گیم پلی قابل توجه نیست. ما فقط در مورد همه اینها به لطف ریخته گری دیجیتال Eurogamer ، یکی از تعداد کمی از نشریات مجهز به انجام یک فریم به فریم از یک کنسول ، می دانیم. مایکروسافت در راهنمای مطبوعات رسمی خود برای Xbox One S چیزی در مورد بهبود عملکرد در بازی گفت.

Xbox One Sدن بیکر / روندهای دیجیتال
دن بیکر / روندهای دیجیتال

مایکروسافت این نسل از به اصطلاح "جنگ های کنسول" را از دست داد. Xbox One S هیچ کاری برای تغییر این واقعیت انجام نداد.

ما را

اکثر گیمرها بعید است که Xbox One S را جذاب تر از گذشته بدانند. نسبت به رقیب خود در سونی قدرت کمتری دارد. گذشته از ردپای کوچکتر آن - که همانطور که گفته شد ، کمتر از آنکه در زمان آشکار بودن آن اشاراتی به آن داشته باشد - چشمگیر نیست - هیچ چیز در مورد Xbox One S وجود ندارد که توجه علاقه مندان را جلب کند.

گفته می شود ، در حالی که Xbox One S بهترین کنسول بازی نیست که امروزه در دسترس است ، یک دستگاه سینمای خانگی عالی است. Xbox One S دارای یک پخش کننده Blu-ray با قابلیت پخش 4K - ویژگی ای که در PS4 یا PS4 Pro در دسترس نیست - به شرط داشتن تلویزیون 4K ، ممکن است به تنهایی قیمت ورودی را داشته باشد.

آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟

Xbox One S تقریباً از هر نظر با پلی استیشن 4 استاندارد برابر می شود ، هرچند که همه گیر بودن کنسول در بین گیمرها ممکن است باعث شود تا نسخه های پلی استیشن 4 بازی های multiplatform توجه بیشتری از توسعه دهندگان خود داشته باشد.

چقدر طول می کشد؟

بستگی به این دارد که چند بار دوست دارید کنسول خود را ارتقا دهید. نسخه قدرتمند تر مایکروسافت Xbox One ، "Xbox One X" هم اکنون با قیمت های مناسب پایین عرضه شده است. و نسل بعدی هنوز هم قرار است امسال با انتشار Xbox Series X وارد بازار شود. در حالی که اکثر بازی هایی مانند Halo Infinite حداقل برای یک سال با Xbox One S سازگار باقی خواهند ماند ، اما زمان بر این نسل تأثیر می گذارد.

آیا باید آن را بخرید ؟

خیر. Xbox One S کنسول پیری است که در اکثر گیمرها با نسل جدید در این راه منطقی نخواهد بود.

این مقاله آخرین بار توسط Cody Perez ، مشارکتگر دیجیتال Trends در تاریخ 27 آوریل 2020 به روز شد.

 
منبع : https://www.digitaltrends.com



:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: Xbox One S Review: 4K سرگرمی مقرون به صرفه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com